Hogyan lopta el a show-t a Lindab a Porfolio Építőipar 2025 konferencián?
Egy rendezvény hatása nemcsak a helyszíni résztvevőkre korlátozódik - online megsokszorozhatod az elért közönség méretét.
A Lindab évek óta résztvevője a Portfolio Építőipar 2025 konferenciájának, de idén az eseménnyel kapcsolatosan készített tartalmaival több embert ért el, mint amennyit bármely iparági rendezvényen megszólíthatott volna.
Kihívás
Emlékezetes szakmai jelenlét
A Lindab célja az volt, hogy a Portfolio Építőipar 2025 konferencián ne csupán jelen legyen, hanem a rendezvényen kívül is elérje közönségét az esemény témáival és erősítse innovatív pozícióját.
Komplex üzenet
A márka versenytársakhoz képest kimagasló értékközpontú terméket ajánl: innováció, fenntarthatóság hosszútávú megtérüléssel kombinálva. Ahhoz, hogy a márka elszakadjon az ár alapú konkurenciától meg kell találni a módját, hogy bemutassuk ezeket az értékeket.
Megoldás
Invite Content+ eseményalapú szakmai pozicionálás
A Lindab szakmai és közösségi jelenlétét egyszerre építettük.
Tartalmainkat három oszlopra építettük:
  1. Egy külföldi mintaprojektre és annak eredményeire
  1. A szakmai vezető, Vígh Gellért előadására, amely a korszerű szellőztetés és az energiahatékonyság témáit járta körül,
  1. Valamint Csipszer Zoltán ügyvezető panelbeszélgetésére, amely az iparági kihívásokra reagált.
Emellett kiemelt figyelmet fordítottunk a márka informális, közösségi szerepének erősítésére is: a Lindab standját a rendezvény középpontjaként mutattuk be.
Megvalósítás
Szakmai tartalmak
9 LinkedIn-poszt (személyes és céges oldalakon): előadásfelvezetés, konferencia utáni reflexiók, a gépészet üzleti jelentőségének bemutatása, valamint a közösségi pillanatok vizuális megjelenítése.
Profi portréfotók
Időtálló használatra szakmai portréfotók készültek a helyszínen Vígh Gellértről.
Videós tartalmak
2 highlight videó az előadás kulcsmondatával, valamint 1 hangulatvideó a rendezvényről, közösségi pillanatokkal.
Loading...
Eredmények és benefitek
Sokszoros elérés
A konferenciaszereplés hatása túlnőtt az esemény keretein – megjelent a szakmai online térben is.
Szakértői láthatóság
A Lindab szakértői és témái mélységében láthatóvá váltak a LinkedIn-es B2B közegben.
Stratégiai alapanyag
A tartalmak legalább 6 hétre elegendő, stratégiailag hasznosítható alapanyagot biztosítottak.
Szeretnél Te is eseményből stratégiát építeni?
Az Invite Content+ segítségével megsokszorozhatod a Portfolio esemény szponzorációd hatását és elérését és hónapokra elegendő releváns tartalmat kapsz a social média oldalaidra.